Kasztelan, Piast i Bosman na zimę
Nowe warianty marek piwnych w portfolio Carslberg Polska.
- Koncept produktów opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piw, które będą propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie - mówi Bartosz Rączkowiak Marketing, Manager marek regionalnych. Chcemy dać naszym konsumentom produkty, które oddalą zimową melancholię, wprowadzą w lepszy nastrój, zagwarantują chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.
Nowy produkty Carlsberg Polska adresowane są głównie do dotychczasowych konsumentów, stanowią jednak także atrakcyjną propozycję dla konsumentów sięgających po piwa konkurencyjne. Nowe warianty piw Kasztelan, Piast i Bosman dostępne są wyłącznie w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l.
Zimowy charakter piw podkreślają specjalnie zaprojektowane opakowania - wyraziste kolorystycznie etykiety intrygują i przyciągają wzrok.
Debiutowi nowych wariantów piwnych towarzyszy silne wsparcie reklamowe, którego kluczowym elementem będzie widoczność i wyraźna ich ekspozycja na półkach sklepowych. W ramach działań ATL, dla każdego produktu, 1 listopada br. uruchomiona została regionalna kampania radiowa i billboardowa. Dodatkowo Kasztelan Zimowe otrzyma wsparcie w postaci reklamy w prasie lokalnej.
Kampania komunikowana będzie także na siatkach na budynkach, auto mobilach i w autobusach miejskich.
Dołącz do dyskusji: Kasztelan, Piast i Bosman na zimę