SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Kabiesz, Artur Wójcik, Łukasz Chomyn i Olga Szycht w Teads

Do zespołu globalnej platformy mediowej Teads dołączyli Katarzyna Kabiesz jako research & insight managera CEE, Artur Wójcik jako strategic account director, Łukasz Chomyn jako creative strategist i Olga Szycht jako ad operation manager.

Katarzyna KabieszKatarzyna Kabiesz

Katarzyna Kabiesz w ramach struktur globalnych Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem bieżącymi projektami badawczymi i pomiarowymi, realizowanymi dla klientów oraz ich dalszym rozwojem na rosnących rynkach Europy Środowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich. Odpowiada także za rozwijanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami badań - zarówno lokalnymi, jak i globalnymi, w tym dostawcami danych na platformach.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracowała w zespole data science Publicis Polska, gdzie jako data lead, a następnie business development manager zajmowała się projektami mar-techowymi, danowymi i badawczymi dla kluczowych klientów. Wcześniej była związana m.in. z PKO BP i Orange Polska, zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, obszarem market & consumer intelligence oraz zarządzaniem marką i komunikacją. W branży marketingowej ma ponad 20 lat doświadczenia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Artur Wójcik na stanowisku strategic account directora będzie zajmował się rozwijaniem relacji z kluczowymi klientami (JBP i STA) i skalowaniem współpracy w ramach globalnych partnerstw. Przez ostatnie trzy lata był dyrektorem zarządzającym agencji mediowej Euvic Media (wcześniej Clickad Interactive).

Ponadto pracował m.in. jako business strategy director w OMD (nadzorował hub pracujący dla UPC w pięciu krajach z regionu CEE), strategic planning director w MullenLowe MediaHub, szef zespołu pracującego dla Procter&Gamble w Mediacom Warszawa oraz szef zakupu mediów w BZ WBK. Realizował projekty dla takich klientów jak T-Mobile, Danone, GSK, Bahlsen, Unilever, UPC, Suzuki, OBI, Nivea, Showmax i Perfetti van Melle.

Olga Szycht jako ad operations manager będzie w Teads zajmowała się tworzeniem, optymalizacją i wydajnością kampanii reklamowych.

Przeszła do firmy z agencji Httpool Polska, gdzie przez prawie pięć lat jako client solution manager odpowiadała za rozwój reklamowy Snapchata, Brainly, TikToka i WeTransfer. Współpracowała z największymi domami mediowymi, realizując projekty dla takich klientów jak m.in. PKO BP, McDonald’s, Pepsico, Nestle i Wedel.

Z kolei Łukasz Chomyn na stanowisku creative strategist będzie zajmował się wsparciem strategiczno-kreatywnym dla kluczowych klientów, in. rekomendacjami w zakresie wykorzystania formatów, dla osiągnięcia optymalnych wyników mediowych w ramach ekosystemu Teads.

W latach 2015-2021 był dyrektorem kreatywnym Grandes Kochonos, odpowiadał tam za obsługę najważniejszych klientów, m.in. marek Kenwood (De'Longhi), Captain Jack (Kompania Piwowarska), Coccolino (Unilever) i Amundsen (Stock Polska). Wcześniej pełni funkcję szefa social media w Publicis, realizował projekty m.in. dla Renault, Michelin i CEDC.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Kabiesz, Artur Wójcik, Łukasz Chomyn i Olga Szycht w Teads

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl