Katarzyna Miodyńska dyrektorką marketingu Miraculum
Katarzyna Miodyńska objęła stanowisko dyrektor marketingu w spółce kosmetycznej Miraculum.
Miodyńska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki. Budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami social media.
Poprzednio marketingiem Miraculum kierowała Monika Zosowska.
Z Miraculum związana jest z przerwami od 2012 roku
Miodyńska z Miraculum związana jest z przerwami od 2012 roku. Dotychczas jako trade marketing manager i brand manager, zarządzała działaniami merchandisingowymi, wdrożyła pierwsze szafy ekspozycyjne na rynek krajowy. Ostatnio odpowiadała za budowanie i rozwój marki kosmetycznej JOKO.
Katarzyna Miodyńska ma 13-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, trade marketing, PR i rozwoju biznesu, które zdobywała w firmach kosmetycznych (m.in. Eveline Cosmetics, Yateh).
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Miodyńska dyrektorką marketingu Miraculum