Katyń oraz Goli i Bosi reklamują się w Cannes
Standardowe i niekonwencjonalne działania podjęli polscy nadawcy, aby rozreklamować swoje produkty na MIPTV 2008 w Cannes. W mediach i na ulicy obecne są kampanie filmu Katyń Andrzeja Wajdy oraz formatu 'Goli i Bosi' ATM Grupy.
Jeszcze przed rozpoczęciem targów MIPTV 2008 na głównej stronie informacyjnej przez kilka tygodni obecny był layout Katynia Andrzeja Wajdy. W trakcie tygodnia targowego Telewizja Polska kampanię przeniosła do prasy skierowanej do branży międzynarodowej, którą codziennie czyta około 16 tys. osób uczestniczących w tych najpopularniejszych na świecie targach.
W mniej standardowy sposób w Cannes postanowiła zareklamować Gołych i Bosych ("Stark Naked") ATM Grupa. Przed pałacem targowym znajdującym się nad portem w Cannes przeprani w szlafroki modele rozdają ulotki informacyjne. W formacie Goli i Bosi szóstka uczestników bez pieniędzy i ubrań zostaje zamknięta w naszpikowanych kamerami domu. Aby zdobyć pieniądze, codziennie biorą udział w specjalnych teleturniejach.
Na MIPTV obecne są też kampanie dokumentu Wielkie ucieczki ("Great Escapes") TVN. Duży folder informacyjny wydała polska komórka HBO na poprzedzającym targi weekendzie poświęconym produktom dokumentalnym MIPDOC. Elegancko wydany folder otrzymał każdy uczestnik MIPDOC.
MIPTV 2008 - targi sprzedaży kontentu audiowizualnego - potrwają w Cannes do końca tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Katyń oraz Goli i Bosi reklamują się w Cannes