„Pozwól sobie na jeszcze więcej!” w hip-hopowej reklamie Kauflandu (wideo)
Sieć supermarketów Kaufland rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pozwól sobie na jeszcze więcej!”. Jest oparta na spocie w konwencji teledysku hip-hopowego.
W spocie z kampanii wykonawca poruszając się po sklepie Kaufland opowiada o walorach tej sieci, m.in. szerokiej ofercie produktów z różnych kategorii (w tym regionalnych, zdrowej żywności i wegetariańskich) i coraz większej dostępności odnawialnych opakowań. Reklama podkreśla, że Kaufland ma w Polsce już 225 sklepów.
Klip został zrealizowany w rzeczywistej przestrzeni – scenerią dla spotu były wnętrza sklepu Kaufland w Piasecznie.
Sieć hipermarketów Kaufland w zeszłym roku rachunkowym osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, z czego 627,8 mln zł z usług reklamowych i innych. Zysk netto poszedł w górę ze 117,7 do 356,3 mln zł. Firma zapewnia, że nie odczuła negatywnych skutków epidemii.
Nowy spot będzie emitowany przez dwa tygodnie w internecie, m.in. na platformach społecznościowych
Za kreację reklamy odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za produkcję - dom produkcyjny FeelMovie.
Pod koniec sierpnia pojawiła się reklama Kauflandu promującą markę produktów roślinnych K-take it veggie. Spot kojarzył się z filmem „365 dni”.
Dołącz do dyskusji: „Pozwól sobie na jeszcze więcej!” w hip-hopowej reklamie Kauflandu (wideo)