„Każdy dzień to Twój dzień” w reklamie No-Spa Comfort (wideo)
W telewizji, kinach i internecie startuje druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej do sprzedaży lek No-Spa Comfort (Sanofi-Aventis). Akcję przygotowały firmy Publicis, Banana Split Polska i ZenithOptimedia Group.
Motywem przewodnim reklam No-Spa Comfort są animowane wzory na koszulkach noszonych przez główną bohaterkę. Odzwierciedlają one emocjonalny, kobiecy świat, a zmieniając się, pokazują, jak bohaterka reaguje na sytuacje i obrazy z codziennego życia.
W ten sposób kampania podkreśla, że młode kobiety korzystające z No-Spa Comfort mogą cieszyć się pełnią życia także w chwilach, gdy są narażone na ból menstruacyjny. Reklamy informują, że preparat ten działa rozkurczowo, a jest dostępny w różowych, powlekanych tabletkach ułatwiających połykanie.
Akcja reklamowa - zaplanowana na maj i czerwiec - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN24, TVN Style, TVNN7, TV Puls i 4Fun.TV) oraz kina (sieci New Age Media i Multikino), a w czerwcu będzie też prowadzona w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, spot zrealizował dom produkcyjny Banana Split Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Każdy dzień to Twój dzień” w reklamie No-Spa Comfort (wideo)