SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KFC w reklamach podkreśla polskie pochodzenie składników nowych shake’ów (wideo)

KFC poszerza swoją ofertę deserową, wprowadzając do niej KFC Shakes Deluxe. Promocję nowych produktów wspiera zintegrowana kampania przygotowana przez McCann & MRM i Weber Shandwick.

Nowe produkty w ofercie sieci restauracji są odpowiedzią na letnie zapotrzebowanie klientów na chłodne napoje. Shakes Deluxe to seria czterech smaków: Soczysta Truskawka, Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter.

Kampania podkreśla polskie pochodzenie składników shake’ów i możliwość wyboru ulubionego smaku. Działania reklamowe obejmują 30- sek. spoty oraz ich  20- i 15-sek. skróty, które pojawią się w telewizji (w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN) oraz internecie na rynku polskim, czeskim i węgierskim.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Komunikacja PR opracowana przez Weber Shandwick zakłada sprofilowane materiały prasowe z wysyłką kreatywną do mediów.  Działania promocyjne zostaną wsparte przez kampanię na profilach marki na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.

Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Lemon, za posprodukcję odpowiada Televisor, a za udźwiękowienie Ztudio. Ich kreacją zajęły się agencje McCann i MRM.

Dołącz do dyskusji: KFC w reklamach podkreśla polskie pochodzenie składników nowych shake’ów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl