KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)
Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother.
W USA indyk musi pojawić się na stole w Dniu Dziękczynienia, często jest też serwowany w Boże Narodzenie. KFC w swojej świątecznej kampanii próbuje przekonać, że nie jest to dobry wybór i że oferuje coś lepszego - kurczaka.
W ramach kampanii powstała seria pięciu 10-sek. spotów zatytułowanych: „Chainsaw”, „Up in smoke”, „Slippery Turkey”, „Ovenception” i „Defrosting”. KFC pokazuje w nich w zabawny sposób zagrożenia, jakie mogą pojawić się w związku z przygotowywaniem indyka na święta.
Wśród nich problem z rozmrażaniem, dopasowaniem wielkością do piekarnika, przypaleniem itp. Wszystkie sceny prowadzą ostatecznie do katastrofy.
Wtedy pojawia się kubełek KFC i napis: „Good luck on the 25th. Untile then, we’ve got you”.
Autorem reklamy jest agencja Mother, spoty zostały wyreżyserowane przez Golden Wolf.
Dołącz do dyskusji: KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)