KFC znów reklamuje ofertę Bsmart (wideo)
)KFC wznawia telewizyjną kampanię reklamującą zestawy Bsmart.Kreacja spotu żartobliwie nawiązuje do ruchu pociągów.
W telewizji kolejny raz startuje kampania reklamowa czterechzestawów Bsmart, które w menu KFCpojawiły się na początku roku. Sieć argumentuje, że są one idealnymrozwiązaniem na powakacyjne ograniczanie wydatków. Kampaniawykorzystuję tę samą kreację co poprzednio - nawiązujący do ruchupociągów spot skierowany do młodych odbiorców.
Akcja jest prowadzona w Polsacie, TVN, TVN7, TV4, Tele5, 4FunTV,Discovery i Animal Planet. Kreację kampanii przygotowała agencjaRed8 Communications, spot wyprodukowało studio filmowe PropellerFilm, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaDirection OMD.
Dołącz do dyskusji: KFC znów reklamuje ofertę Bsmart (wideo)