KinAds uruchamia sieć Moje Kino (wideo)
Broker reklamy kinowej KinAds tworzy sieć Moje Kino, w ramach której niezależne kina będą mogły korzystać m.in. ze wspólnego systemu internetowej sprzedaży biletów oraz wsparcia marketingowego.
Sieć Moje Kino zapewnia współpracującym z nią kinom wspólne biuro reklamy, marketingu i PR oraz platformę internetową do sprzedaży biletów i komunikacji z widzami.
- Moje Kino skupia niezależne podmioty pod bezpieczną marką - przekonuje Kinga Dołęga-Lesińska, założycielka nowej sieci, kierująca też firmą KinAds. - Moje Kino to parasol rozpościerany nad kinami w całej Polsce. Nie odbieramy im niezależności i indywidualizmu, który w dzisiejszym świecie unifikacji jest ogromną wartością. Przeciwnie - podkreślamy ich różnorodność - przekonuje.
Sieć Moje Kino tworzy obecnie ponad 240 kin, które współpracują w zakresie sprzedaży reklam z KinAds. Wszystkie te kina będą identyfikowane specjalnymi naklejkami znajdującymi się przy kasach
Celem Moje Kino będzie również promować kina tradycyjne jako nowoczesne, przyjazne i gwarantujące najwyższą jakość. Sieć chce też propagować samo chodzenie do kin.
Dołącz do dyskusji: KinAds uruchamia sieć Moje Kino (wideo)