Klaudia Mencina pokieruje nowym działem w Solski Burson-Marsteller
Agencja Solski Burson-Marsteller powołała dział healthcare practice. Na jego czele stanęła Klaudia Mencina.
Solski Burson-Marsteller utworzenie działu healthcare practice uzasadnia znaczącym rozszerzeniem swoich działań w zakresie komunikacji prozdrowotnej. Jednocześnie dotychczasowy dział brand and healthcare został w agencji przekształcony na brand and digital practice. Kieruje nim nadal Sabina Figarska.
Natomiast kierownictwo w dziale healthcare practice objęła Klaudia Mencina (na zdjęciu). W agencji odpowiada za tworzenie i realizację strategii w zakresie edukacji prozdrowotnej oraz koordynowanie działań komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego.
Poprzednio Mencina przez 2,5 roku pracowała w firmie Questia, gdzie zajmowała się prowadzeniem programów edukacyjno-prozdrowotnych m.in. dla Unilevera, Starbucksa oraz firm z sektora farmaceutycznego. Wcześniej przez 10 lat była związana z agencją Hill and Knowlton. Specjalizuje się w obsłudze klientów z branż ochrony zdrowia i farmaceutycznej.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Mencina pokieruje nowym działem w Solski Burson-Marsteller