Kolejna kampania telewizyjna Tesco
Krakowska agencja Schulz przygotowała następną kampanię telewizyjną Tesco
Nowe zlecenie w cyklu to znak, że stała współpraca agencji z klientem przynosi korzyści obu stronom.
Kampania informuje o akcjach promocyjnych Tesco i buduje wizerunek sieci. Tesco od trzech lat inwestuje w długoterminowy program obniżania cen na produkty codziennego użytku. Jesienna akcja to kolejny element strategii budowania długoterminowej lojalności klientów. Głównym zadaniem jesiennej kampanii jest poinformowanie klientów o różnicy między kluczowym programem stałych obniżek, a krótkimi akcjami promocyjnymi i podkreślenie wynikającej z tej oferty podwójnej korzyści. Dodatkowo reklama informuje o rozszerzeniu długotrwałej obniżki na 1800 produktów. Tym razem główny nacisk położono na komunikowanie obniżki cen na warzywa i owoce.
Drugim celem kampanii jest wspieranie wizerunku Tesco jako sieci najlepszych sklepów dla rodziny, zgodnie ze strategią "Dla Ciebie, dla Rodziny", opracowaną także przez Schulza. Tesco jest jedną z pierwszych sieci hipermarketów w Polsce, które zdecydowały się na wprowadzenie spójnej strategii komunikacyjnej. Strategia obejmuje reklamę, materiały wsparcia sprzedaży i inne narzędzia komunikacji rynkowej.
Kampania potrwa od 2 do 9 listopada. Oprócz telewizji, będzie wykorzystywała także radio i materiały POS. Zakupem mediów zajmuje się dom PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania telewizyjna Tesco