Kolejny rekord słuchalności RMF FM
Rośnie słuchalność RMF FM i "Trójki", spada Radia Zet i radiowej "Jedynki" - wynika z najnowszych danych SMG/KRC
Rok 2004 przynosi systematyczny wzrost udziału w rynku słuchalności dla radia RMF FM. Za ostatni dostępny okres obejmujący miesiące II - IV 2004 wskaźnik ten osiągnął rekordowo wysoki poziom 24,3%. Tak wysoki udział RMF FM osiągnęło już dwukrotnie w 2003 roku.
- Jak do tej pory żadna stacja komercyjna nie może pochwalić się tak spektakularnymi notowaniami - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.
Udział w rynku słuchalności ogół badanych (15 – 75 lat) | ||||
| IX 2003 - I 2004 | XII 2003 - II 2004 | I 2004 - III 2004 | II 2004 - IV 2004 |
RMF FM | 22,7% | 23,2% | 23,6% | 24,3% |
ZET | 20,8% | 21,8% | 22,1% | 21,8% |
PR-1 | 15,8% | 15,6% | 16,2% | 15,9% |
PR-3 | 5,2% | 5,1% | 4,7% | 4,9% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Jeszcze wyższe notowania udziału w rynku słuchalności RMF FM osiąga wśród mieszkańców miast w wieku 15-49 lat. Jest to grupa docelowa, do której należy większość poszukiwanych przez reklamodawców słuchaczy.
Udział w rynku słuchalności mieszkańcy miast w wieku 15-49 lat | ||||
| IX 2003 - I 2004 | XII 2003 - II 2004 | I 2004 - III 2004 | II 2004 - IV 2004 |
RMF | 26,9% | 27,2% | 27,9% | 28,3% |
ZET | 23,3% | 24,2% | 24,5% | 23,7% |
PR-1 | 6,3% | 6,4% | 5,9% | 6,2% |
PR-3 | 4,8% | 4,9% | 5,2% | 5,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Dołącz do dyskusji: Kolejny rekord słuchalności RMF FM