Kompania Piwowarska wybrała agencje PR
Kompania Piwowarska SA zakończyła proces przeglądu agencji PR dla marek ze swojego portfela trwający od stycznia br.
Po zapoznaniu się z doświadczeniami w zakresie Brand PR 10 czołowych agencji PR, postanowiono wybrać następujące agencje, którym zostaną powierzone projekty z zakresu brand PR w najbliższym czasie:
Tyskie i Lech – Ciszewski PR,
Żubr, Dębowe Mocne i Redd’s – 180 PR,
Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni – Sensors.
„Polskie doświadczenia z zakresu Brand PR są relatywnie niewielkie – powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej. – Mimo to uważam, że udało nam się wyłonić doskonałe agencje, z którymi chcemy wspólnie pracować na rzecz naszych marek piwa. Jestem przekonany, że Brand PR może stanowić doskonałe uzupełnienie innych form komunikacji marketingowej, wnoszące wartość dodaną w postaci zwiększonej wiarygodności przekazu”.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wybrała agencje PR