Koncepcja na anty-koncepcję
Czy antykoncepcja musi być tematem tabu? Na pewno nie. Kampania przygotowana przez Headlines udowadnia, że o antykoncepcji się nie tylko mówi, ale i pokazuje
Evra to pierwsza metoda antykoncepcyjna, którą widać, która może stać się seksownym dodatkiem do naszego stroju. W kampanii przygotowanej przez Headlines do tej nowej metody przekonują ambasadorki marki - trzy znane kobiety - Joanna Horodyńska, Kasia Skrzynecka i Reni Jusis. Twarze Evry to kobiety nowoczesne, aktywne, ale jednocześnie zupełnie różne. To trzy charakterystyczne sylwetki i osobowości. "Nie było łatwo namówić znane kobiety do promocji antykoncepcji. Jak widać jest to nadal temat wstydliwy, o którym nie chcą mówić nawet kobiety kreujące się na osoby nowoczesne, bez zahamowań. Nasze twarze od razu zgodziły się na wsparcie swoim wizerunkiem kampanii prowadzonej przez Headlines, ponieważ uważają, że antykoncepcja to temat ważny, o którym należy mówić głośno"- Agnieszka Sznyk, Senior Consultant odpowiedzialny za markę Evra.
Po raz pierwszy Joanna Horodyńska, Kasia Skrzynecka i Reni Jusis zaprezentowały się jako twarze marki podczas wydarzenia "Anty-koncepcja w modzie", w czasie którego wystąpiły w kreacjach inspirowanych Evrą autorstwa Gosi Baczyńskiej, Dawida Wolińskiego i Macieja Zienia. Od mają rusza reklamowa kampania prasowa, w której pod hasłem "Antykoncepcja codziennie, czy raz w tygodniu. Ja już wybrałam" podpisują się twarze Evry. Zdjęcia wykonał Marcin Tyszka, zakup mediów - Initiative Media.
Kampania prowadzona dla marki Evra to przełom w komunikacji farmaceutycznej, która wychodzi poza standardowe działania do lekarzy i rubryk zdrowotnych, ale trafia również do działów mody i life-stylu w magazynach. Projekt ten po raz kolejny udowadnia, że Headlines w prowadzonych przez siebie działaniach wykorzystuje wiele niestandardowych i oryginalnych pomysłów.
Dołącz do dyskusji: Koncepcja na anty-koncepcję