Ostatni sezon „Drugiej szansy” stracił 280 tys. widzów. 16,70 mln zł z reklam
„Drugą szansę 5” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 280 tys. mniej niż trzecią serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 16,70 mln zł.
Średnia oglądalność piątej serii „Drugiej szansy”, pokazywanej w poniedziałki o 21.30, w okresie od 5 marca do 14 maja br., wyniosła 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 12,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,76 mln osób.
Dla porównania, trzecią odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną wiosną ub.r. oglądało 1,86 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 13,84 proc., 15,71 proc. i 15,38 proc. Oznacza to, że serial stracił 280 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 5” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca wówczas końcówkę serialu „M jak miłość” i jego kulisy oraz „Za marzenia”, a jej udział ukształtował się na poziomie 15,94 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 10,30 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (Teatr TV i „Warto rozmawiać”; 2,56 proc).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN wysunął się na prowadzenie. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.
Najwyższe wyniki „Druga szansa” osiągała w pierwszym sezonie, kiedy to produkcja gromadziła średnio 2,05 mln widzów.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków piątej edycji serialu liczącej 10 odcinków wyniosły 16,70 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam mająca 13 odcinków przyniosła 18,82 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Piąty sezon „Drugiej szansy” był ostatnim - w marcu br. TVN zdecydował o zakończeniu produkcji serialu. Jednak w niedzielę, 20 maja br. portal Player udostępni odcinek specjalny produkcji, który został nakręcony tylko dla użytkowników platformy VoD.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Ostatni sezon „Drugiej szansy” stracił 280 tys. widzów. 16,70 mln zł z reklam