SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec smartfonu Samsung Galaxy Note 7. Wymiana na Galaxy S7 Edge lub zwrot pieniędzy

Samsung ogłosił, że wszyscy obecni użytkownicy smartfonów Galaxy Note 7 mogą wymienić je na modele Galaxy S7 Edge lub otrzymać zwrot wpłaconej za telefon kwoty. Sprzedaż Galaxy Note 7 została wstrzymana, bo urządzenia pomimo wymiany mogą ulec samozapłonowi.

We wtorek Samsung poinformował o natychmiastowym wstrzymaniu sprzedaży na całym świecie smartfonów Galaxy Note 7, które mogą ulec samozapłonowi.

Wraz ze wstrzymaniem sprzedaży producent zwrócił się z apelem do użytkowników, by wyłączyli posiadane urządzenia i nie korzystali z nich dla własnego bezpieczeństwa.

Teraz w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej Samsung Polska poinformował, że wszyscy użytkownicy Galaxy Note 7 w Polsce (ich liczbę szacuje się na kilkaset osób) będą mogli wymienić te urządzenia na smartfony Galaxy S7 Edge lub otrzymać zwrot pełnej kwoty zapłaconej za Galaxy Note 7.

- Dbając o bezpieczeństwo klientów wstrzymaliśmy sprzedaż oraz program wymiany Note7. W konsekwencji podjęliśmy decyzję o zakończeniu produkcji tego urządzania - poinformował Samsung i jednocześnie zapowiedział, że wkrótce poda dalsze szczegóły dotyczące procedury wymiany Galaxy Note 7 na inny model lub zwrotu pieniędzy.

Przyczyną zakończenia produkcji i sprzedaży Galaxy Note 7 jest fakt, że pomimo podjętej wcześniej akcji wymiany wadliwych smartfonów wymienione modele nadal groziły samozapłonem, kilka takich przypadków ujawniono w ciągu ostatnich dni.

Choć w skali Polski akcja wymiany i zwrotów Galaxy Note 7 może objąć jedynie kilkaset sztuk urządzeń, to globalnie w grę wchodzi ponad 2,5 mln sprzedanych dotąd egzemplarzy tego modelu.
 

Dołącz do dyskusji: Koniec smartfonu Samsung Galaxy Note 7. Wymiana na Galaxy S7 Edge lub zwrot pieniędzy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KRW
Po takiej wtopie powinni poprawic serwis gwarancyjny bo ostatnio to odrzucaja wszystko
0 0
odpowiedź
User
adi
Nie rozumiem jak taki GIGANT nie morze sobie poradzić z tym problemem to jakaś kpina
pozwalniał bym tych INZYNIERÓW
0 0
odpowiedź