Konkurs Boomerang roztrzygnięty
Grand Prix dla agencji Peppermint
Grand Prix Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 oraz nagrodę Boomerang w kategorii zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego otrzymała agencja PEPPERMINT za Program Jazd Próbnych Skodą Superb "Gwiazdy świecą nocą" dla Skoda Auto Polska SA. Gala konkursu i wręczenie nagród miało miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie.
Kampania przygotowana przez agencję PEPPERMINT dla Skody Superb została uznana za najlepszą kampanię marketingu bezpośredniego w Polsce w roku 2003. Jury konkursu przyznaje Grand Prix za wyjątkowość, oryginalność i efektywne wykorzystanie różnorodnych narzędzi i kanałów marketingu bezpośredniego.
Agencja TBWADATA SOLUTIONS otrzymała Nagrodę Specjalną - The Best Newcomer przyznawaną przez jury dla nowej firmy na rynku oraz nagrodę Boomerang w kategorii kampania self-promotion za kampanię "Citroen 2005" w VI edycji Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang.
- Obie nagrody zdobyte w konkursie Boomerang są dla nas dużym sukcesem, tym bardziej, że jako samodzielna firma funkcjonujemy na rynku dopiero od 1,5 roku. Rynek marketingu bezpośredniego intensywnie rozwija się i TBWADATA SOLUTIONS chce mieć w nim znaczący udział - powiedział Arkadiusz Piechocki Managing Direktor TBWADATA SOLUTIONS.
Agencja SALES LINK należąca do TBWACOMMUNICATION GROUP zdobyła nagrodę Boomerang za kampanię "Kolorki na jęzorki" w VI edycji Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang.
Agencja zdobyła nagrodę Boomerang w kategorii promocja sklepowa oraz event za kampanię "Kolorki na jęzorki" dla marki Algida należącej do Unilever Polska. Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego - najważniejszej imprezy dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Celem MDMB jest promocja najwyższych światowych standardów marketingu bezpośredniego, stworzenie forum wymiany doświadczeń, wskazanie najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych oraz wyróżnienie najlepszych prac.
Nagrodę Boomerang za kampanię "NIVEA dla Ciebie" oraz wyróżnienie za "Tyski List z Londynu" zdobyła agencja marketing services TEQUILAPolska w VI edycji Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego "Boomerang"- najważniejszej imprezy dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Gala konkursu i wręczenie nagród miały miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie.
TEQUILAPolska otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii program lojalnościowy za kampanię "NIVEA dla Ciebie" dla Beiersdorf Lechia S.A. oraz wyróżnienie w kategorii kampania direct mail za "Tyski List z Londynu" przygotowaną dla Kompanii Piwowarskiej S.A..
- Nagrody zdobyte podczas tegorocznej edycji konkursu Boomerang są dla nas szczególną satysfakcją. Po pierwsze, wyróżniona kampania "Tyski - List z Londynu" zrealizowana dla Kompanii Piwowarskiej S.A uzyskała bardzo wysokie wyniki pod względem dotarcia do odbiorców - 93%, zapamiętania treści - 97% oraz zainteresowania komunikatem - 80% . Istotne jest, że osiągnęliśmy je z użyciem narzędzi marketingu bezpośredniego, a wyniki na tym poziomie zwykle przypisywane są działaniom z zakresu ATL: reklamom telewizyjnym, kampaniom outdoorowym. Kampania dla marki Tyskie dowodzi, że zastosowanie odpowiednio dobranych narzędzi marketingu bezpośredniego może przynosić efekty porównywalne z kampaniami ATL. Wyróżnienie właśnie za tę kampanię dla TEQUILAPolska jest znakiem, że skutecznie łamiemy konwencje rządzące rynkiem marketingowym. Po drugie, już kolejny raz zostaliśmy nagodzeni za kampanię przygotowaną dla Beiersdorf Lechia S.A., która, podobnie jak Kompania Piwowarska, jest naszym kluczowym klientem od wielu lat. To właśnie długofalowa współpraca Klient - Agencja umożliwia tworzenie projektów na najwyższym poziomie, spełniających oczekiwania obu stron, czego efektem są zdobywane nagrody. Dodatkową satysfakcją jest dla nas fakt, że wśród wyróżnionych w tej edycji konkursu znalazły się również inne spółki należące do TBWACOMMUNICATION GROUP - powiedział Michał Lehmann Dyrektor Generalny TEQUILAPolska.
W poszczególnych kategoriach zwyciężyli: kampania direct mail – Eskadra BTL za „B2B Rusz głową...”, program lojalnościowy – Tequila Polska za „Nivea dla Ciebie”, kampania internetowa – WebService za „Dove”, kampania internetowa web – AMG.net za „Warownię – internetową grę Warki 2003”, kampania marketingu mobilnego – MobiJoy! Mobile Marketing za „Rogaliki 7 Days”, promocja sklepowa oraz event – Sales Link za „Kolorki na jęzorki”, kampania sprzedaży wysyłkowej – Adv.pl za Militaria.pl, największy internetowy sklep z bronią, kampania self-promotion – TBWAData Solutions za „Citroën 2005”, zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego – Peppermint za „Gwiazdy świecą nocą”. W kategoriach konkurs konsumencki, loteria oraz kampania telemarketingowa nie przyznano głównych nagród. We wszystkich 11 kategoriach przyznano wyróżnienia. Nagrodę specjalną Złoty Znaczek otrzymała agencja Euro RSCG Dialog, a nagrodę The Best Newcomer – TBWAData Solutions.
Dołącz do dyskusji: Konkurs Boomerang roztrzygnięty