KONKURSU ANIMACJI REKLAMOWEJ TIMECODE AKCJA ANIMACJA 2021 ZOSTAŁ ROZSTRZYGNIĘTY
Animacja dla Planety - pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku www.facebook.com/events/283865746967103 poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.
Laureatka tegorocznej edycji Timecode AKCJA ANIMACJA otrzymała honorarium w wysokości 10 000 zł i tablet Wacom Cintiq 16 oraz sadzonkę dębu, która w tym roku zastąpiła tradycyjną statuetkę.
„Zwycięska animacja konkursowa od samego początku zwracała uwagę jury. Na tle pozostałych prac wyróżniał ją autorski, subtelny minimalizm.” - powiedział Tomasz Dławichowski - partner zarządzający w Timecode Film Production, organizator konkursu.
Partnerzy konkursu, marki Energa i Veolia przyznali swoje wyróżnienia w postaci honorariów (2 000 zł) oraz tabletów Wacom Intuos Pro S. Otrzymali je: Adam Łabuś i Zuzanna Labus.
Laureatka konkursu Zuza Labus ukończyła studia graficzne na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, pracuje jako freelancer, natomiast wyróżniony Adam Łabuś, który w konkursie Timecode Akcja Animacja uczestniczył już po raz drugi, ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Wśród finalistów znalazł się także zespół Mateusz Trytek, Joanna Wójtowicz, Paulina Kozieł-Pacia.
Tegoroczna edycja Timecode AKCJA ANIMACJA poświęcona była ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 200 uczestniczek i uczestników.
Prace oceniali: Andrzej Pągowski - Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski - Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska - Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka - Creative /Experience Director, MELT, Anna Szkałuba - Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala - Art Director, PZL, Weronika Majchrzak - Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski - Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota - Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski - Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.
Jurorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, spotkali się z twórcami półfinałowych prac na warsztatach kreatywnych. To już tradycja konkursu, która umożliwia udoskonalenie zgłoszonych animacji.
Zuzanna Labus – Grand Prix from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Prace wszystkich tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl
„Subtelna kreska autorskich ilustracji, użycie tylko dwóch kolorów i przemyślany scenariusz.
Autorka bardzo ciekawie komponuje kadr bawiąc się dalszymi i bliższymi planami.
Bez zbędnych ozdobników, lekko, ale nie nudno. W tej animacji obraz połączony z VO,
tworzy klimat i pięknie opowiada historię. Od początku widać pomysł i świetny warsztat autorki”.
Powiedziała jurorka Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann.
Konkurs Timecode Akcja Animacja powstał w 2017 roku z inicjatywy domu produkcyjnego Timecode Film Production, który od kilkunastu lat zajmuje się produkcją spotów reklamowych, branded contentu i animacji. Celem konkursu jest wzrost poziomu polskiej animacji reklamowej i wyszukiwanie młodych talentów.
——————————————————————
Partnerzy konkursu: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal, Veolia
Partnerzy kreatywni: Advalue Engaged, Feeders Agency, Nieagencja, Opus B, PZL, Uchostudio, Studio BANK
Partner edukacyjny: PJATK
Fundator nagród: Wacom
Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
Patroni medialni: Grafmag, Niech żyje Planeta! – grupa strony Onet, Screen Network, Radio Kampus
Komunikacja: Open Minded Group / pr@openmindedgroup.pl
Dołącz do dyskusji: KONKURSU ANIMACJI REKLAMOWEJ TIMECODE AKCJA ANIMACJA 2021 ZOSTAŁ ROZSTRZYGNIĘTY