Kotlin w nowych opakowaniach reklamowany jako „ketchupowo ketchupowy”
Ketchupy Kotlin (produkowane przez firmę Agros-Nova) trafiły do sprzedaży w zmienionych opakowaniach. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Brasil i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Zmodyfikowane opakowania ketchupów Kotlin pojawiły się w sprzedaży na początku br. Przede wszystkim odświeżono szatę graficzną etykiet: wprowadzono dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami i dodanymi ziołami.
W maju rusza kampania reklamowa prezentująca ketchupy Kotlin w nowych opakowaniach. Motywem przewodnim reklam jest rysowanie i zabawa ketchupem sprawiające, że codzienne posiłki stają się niezwykłe.
Akcja reklamowa będzie prowadzona głównie w telewizji: w formie 8-sekundowych spotów w TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych, m.in. BBC, TV4, Polsat Play i History. Potrwa dwa miesiące.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kotlin w nowych opakowaniach reklamowany jako „ketchupowo ketchupowy”