Krakus w tradycyjnym stylu promuje się wśród kobiet
W prasie wystartowała kampania reklamowa wędlin Krakus. Skierowanado kobiet akcja nawiązuje do dawnych zwyczajów.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wędlin Krakus promuje ichwizerunek jako tradycyjnej marki o najwyższej jakości. Zarównograficzna, jak i słowna kreacja przekazu, skierowanego domieszkających w dużych miastach kobiet w wieku 30-55 lat, nawiązujedo tęsknoty za dawnymi czasami. Poszczególne warianty layoutówzawierają rozwinięcia odnoszącego się do tych wędlin hasła "Równiedobre jak wtedy kiedy&" o dotyczące minionych obyczajówstwierdzenia: "&tańczyło się jeszcze w parach", "&kobietę całowałosię jeszcze w rękę" i "& mężczyźni naprawdę byli mężczyznami".
Akcja od 11 marca jest prowadzona w prasie kobiecej(Zwierciadło, Pani, Przyjaciółka, Kuchnia, Oliwia, Uroda, MojeGotowanie, Poradnik Domowy, Claudia, Kobieta i Życie, Twój Styl,Wysokie Obcasy).
Kreację kampanii - zaplanowanej do początku kwietnia -przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Krakus w tradycyjnym stylu promuje się wśród kobiet