Krem na pierwszych stronach
Kampania Optimedia dla Garnier
Dom mediowy Optimedia uruchomił kampanię reklamowa nowego kremu Garnier Komfort Suchej Skóry. Celem kampanii jest wprowadzenie nowego produktu na rynek. Krem jest przeznaczony dla kobiet i służy łagodzeniu odczuwalnych na skórze skutków zimna. Duży zasięg kampanii zapewnić ma wykorzystanie czasu reklamowego w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych. Optimedia dołożyły także starań, by kampania toczyła się równolegle na okładkach i rozkładówkach wysokonakładowych tytułów prasy kobiecej. W wybranych pismach pojawią się próbki produktu.
Kampania jest utrzymana w tonacji biało-pomarańczowej. Spoty telewizyjne i ogłoszenia prasowe łączy postać modelki prezentowanej na białym tle i otoczonej białymi kłębkami waty. Zawsze widoczne jest również opakowanie produktu (tzw. packshot), które ma kolor pomarańczowy.
Spot telewizyjny trwa 30 sekund. Zgodnie z mediaplanem Optimedia spot pojawia się w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4. Dla potrzeb reklamy prasowej Optimedia wykupiły powierzchnię reklamową w pismach kobiecych: Olivia, Tina, Claudia, Poradnik Domowy, Naj, Pani Domu, Gala, Chwila dla ciebie, Przyjaciółka. Próbki nowego produktu pojawią się w: Olivii, Tinie i Przyjaciółce.
Dołącz do dyskusji: Krem na pierwszych stronach