„Królowa jednej nocy” pokonała „Sułtankę Kosem”. 1,57 mln widzów, 14 mln zł z reklam
Premierowe odcinki „Królowa jednej nocy” śledziło 1,57 mln widzów, o 320 tys. osób więcej niż pokazywaną w tym paśmie wcześniej „Sułtankę Kosem”. TVP1 w czasie emisji tureckiego serialu była trzecia w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,98 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie tureckiego serialu „Królowa jednej nocy”, w okresie od 29 września do 13 grudnia 2016 roku, wyniosła 1,57 mln osób. Przełożyło się to na 11,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,64 proc. w grupie 16-59
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 9 grudnia br. Obejrzało go 1,77 mln widzów.
Wszyscy 4+ |
||||
TOP3 |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
09-12-2016 |
18:36:49 |
19:22:34 |
1 765 230 |
12,79% |
15-11-2016 |
18:37:54 |
19:22:52 |
1 726 684 |
11,81% |
10-11-2016 |
18:39:41 |
19:22:40 |
1 715 125 |
12,15% |
Dla porównania serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”, pokazywany w tym paśmie w okresie od 4 maja do 28 września 2016 roku, gromadził przed telewizorami 1,25 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,16 proc., 5,82 proc. i 8,09 proc. udziału. Oznacza to, że „Królowa jednej nocy” zyskała 320 tys. widzów, choć miała niższe udziały w rynku (serial względem swojego poprzednika pokazywany był o tej porze roku, w której ogólnie więcej osób ogląda telewizję).
TVP1 w czasie emisji tureckiej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN, emitujący w tym czasie gł. „Szpital” i „Fakty”, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. „Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 15,42 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. prognoza pogody i teleturniej „Jeden z dziesięciu”; 10,48 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała również i z siostrzaną Dwójką.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
2 650 937 |
18,83% |
1 000 295 |
19,95% |
1 525 085 |
19,97% |
Polsat |
2 170 484 |
15,42% |
939 279 |
18,74% |
1 351 370 |
17,69% |
TVP1 - Królowa jednej nocy |
1 566 209 |
11,13% |
254 493 |
5,08% |
583 930 |
7,64% |
TVP2 |
1 474 689 |
10,48% |
345 053 |
6,88% |
641 873 |
8,40% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków tureckiego serialu wyniosły 13,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Królowa jednej nocy” liczy 49 odcinków. Reżyserami produkcji są Durul Taylan i Yagmur Taylan, a główne role grają: Meryem Uzerli, Murat Yildirim i Ugur Polat.
Fabuła serialu skupia się na losach bogatego tureckiego biznesmenema Aziza i jego rodziny.
Od 14 grudnia br. TVP1 w byłym paśmie „Sułtanki Kosem” emituje portugalski serial „Złote serce”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Dołącz do dyskusji: „Królowa jednej nocy” pokonała „Sułtankę Kosem”. 1,57 mln widzów, 14 mln zł z reklam
Widać tania tandeta prezia cieszy bo sam serialów nie robi nie ma za co