Krzysztof Konarski: z MediaOn do Whites
Krzysztof Konarski zaczął pracę jako performance manager w agencji Whites. Wcześniej pracował m.in. w agencjach MediaOn, SearchLab i ClickAd.
Jako performance manager w agencji Whites Krzysztof Konarski będzie odpowiedzialny za koordynację i rozwój działań reklamowych w wyszukiwarkach i performance’owych (w serwisach Google, na Facebooku, w sieciach kontekstowych i mobilnych, w formatach wideo) oraz kierowanie zespołem performance marketingu.
Przez ostatnie półtora roku Konarski pracował jako SEM & performance specialist w domu mediowym MediaOn. Wczśniej pełnił funkcję SEM specialist w agencji SearchLab (należącej do Agory) oraz PPC specialist w agencji ClickAd.
Agencja Whites specjalizuje się w działaniach z zakresu content marketingu, SEO i PPC. Od lipca br. jej dyrektor zarządzającą jest Anna Ałaszkiewicz (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Konarski: z MediaOn do Whites