SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił prawie 300 tys. widzów. TVN nadal liderem

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 944 tys. osób, o 270 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,07 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 26. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 26 lutego do 21 maja br. Obejrzało je średnio 944 tys. osób, co zapewniło stacji 10,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,18 mln widzów. Wyemitowany został on 30 kwietnia br., a gościli w nim: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska.

W porównaniu do emitowanej rok temu 24. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 270 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,21 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,16 proc. w 4+, 17,21 proc. w 16-49 oraz 15,69 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego nadal był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 8,42 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. serial „Ślad”; 7,97 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. seriale „Jednostka X” i „Zaginiona”; 5,11 proc.).

Zdecydowanie większą przewagę TVN miał wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji talk-show wyniosły 15,07 mln zł, a rok temu było to 14,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił prawie 300 tys. widzów. TVN nadal liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trzeźwy
Jeszcze ze dwa sezony i z króla zrobi się królik...
0 0
odpowiedź
User
michu
Obstawiam. że dociągna do 2022, żeby było równo 20 lat programu i skończą, bo wtedy to juz pewnie z 600-700tys. będzie oglądać.
0 0
odpowiedź
User
Taka prawda
Bo to chyba głównie ameby oglądają
0 0
odpowiedź