Kupuj polskie produkty
Kampania 'Kupując polskie produkty' dajesz pracę wystartowała
Od wczoraj w telewizjach MTV Classic i interaktywnej telewizji ITV ruszyła emisja reklamy zachęcającej do kupowania polskich produktów. To kolejne media, które włączyły się w tegoroczną edycję kampanii społecznej „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”. „Zależy nam na kierowaniu przekazu kampanii do ludzi młodych” - mówi Michał Czarniecki, rzecznik organizacji Dajesz Pracę, która jest organizatorem kampanii – „dlatego w tym roku położyliśmy większy nacisk na media, które docierają do młodzieży”. Udział popularnej MTV i nowoczesnej telewizji ITV – dostępnej w sieciach kablowych, na platformach cyfrowych i w internecie – ma zwiększyć dotarcie przekazu do młodzieży, która korzysta z tych mediów.
Również od wczoraj ruszyła emisja reklamy radiowej „Dajesz Pracę” w stacjach regionalnych Polskiego Radia. W całej Polsce, w siedemnastu ośrodkach regionalnych, można będzie usłyszeć spoty przypominające konsumentom dlaczego warto wybierać polskie produkty. „Taka skala dotarcia to dla naszej kampanii siła nie do przecenienia. Dzięki społecznemu zaangażowaniu Audytorium 17 – Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia, które planuje czas reklamowy wszystkich lokalnych rozgłośni PR, dysponujemy potężną siłą dotarcia w skali ogólnopolskiej” – mówi Czarniecki - „a jest to tym ważniejsze, że stacje lokalne są zazwyczaj bliższe konsumentom i ich codziennym decyzjom zakupowym, a więc jest duża szansa na to że nasz przekaz zadziała”.
Kampania w mediach, zainaugurowana na przełomie lutego i marca w telewizji TVN, rozpoczyna szerszy program działań promocyjnych dla polskich produktów na ten rok. „Cały rok 2005 poświęcimy na promowanie polskich produktów i akcje edukacyjne dla konsumentów. Polakom trzeba przypominać, że warto wybierać na zakupach to, co zostało wyprodukowane w naszym kraju i dało pracę ludziom. Kampania telewizyjna to początek” – mówi Czarniecki.
W ramach programu działań promocyjnych na rzecz polskich produktów zorganizowana zostanie między innymi ogólnopolska akcja promocyjna „Dni produktu polskiego” w placówkach handlowych oraz kampania bilboardowa. Na rok 2005 planowane są także działania na rzecz polskich produktów w branży budowlanej. Cały czas kontynuowany jest ogólnopolski program wyróżniania produktów znakiem Dajesz Pracę – jedynym znakiem identyfikującym polskie pochodzenie produktów. „Tegoroczny program promocyjny to kolejny krok w konsekwentnym realizowaniu celu, który sobie postawiliśmy: edukować konsumentów i wspierać polskie firmy. W zeszłym roku zorganizowaliśmy kampanię społeczną i zainaugurowaliśmy program wyróżniania polskich produktów znakiem Dajesz Pracę. W tym roku czas na działania bliższe samej czynności robienia zakupów: w placówkach handlowych a także na outdoorze” – mówi Czarniecki.
Trwają rozmowy z kolejnymi stacjami zainteresowanymi emisją spotów kampanii społecznej. Motywem przewodnim filmu reklamowego jest symboliczny polski produkt – jabłko. Kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że to od nich zależy do kogo trafią pieniądze, które wydają na codzienne zakupy.
Organizacja Dajesz Pracę PL stawia sobie za cel promowanie polskich produktów wśród konsumentów i uświadamianie wpływu decyzji konsumenckich na polski rynek pracy i gospodarkę.
Dołącz do dyskusji: Kupuj polskie produkty