Kury, „które chodzą, gdzie chcą”, reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca Kurkę Wolną, nową markę jajek produkowanych przez Polskie Fermy Grupa Producentów. Za przygotowanie akcji i całej identyfikacji marki odpowiadają agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce.
Kampania Kurki Wolnej przebiega pod hasłem „Od kur, które chodzą, gdzie chcą”.
Reklamy są utrzymane w żartobliwej konwencji nawiązującej do stylistyki filmów przyrodniczych.
Cała kreacja ma podkreślać, że jajka Kurka Wolna (produkowane przez Polskie Fermy Grupa Producentów) pochodzą z chowu wolno wybiegowego.
Akcja od miesiąca jest prowadzona w internecie (m.in. w serwisie kurkawolna.pl i na facebookowym fanpage’u marki), a we wrześniu obejmie też reklamy (m.in. spot) na innych stronach internetowych oraz reklamy outdoorowe.
Strategię, pozycjonowanie, identyfikację wizualną i kierunki rozwoju marki Kurka Wolna przygotowały agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce. Odpowiadają też one za przygotowanie i realizację działań reklamowych, które potrwają do końca września.
Dołącz do dyskusji: Kury, „które chodzą, gdzie chcą”, reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)