Kwartalnik muzyczny „M/I” potrzebuje 24 tys. zł na start
Grupa dziennikarzy i artystów zamierza wydać kwartalnik muzyczny „M/I”. Pieniądze ma jego wprowadzenie na rynek zaczęli zbierać za pomocą serwisu crowdfundingu. Na start potrzeba 24 tys. zł, a premiera pisma planowana jest na wrzesień br.
- Naszą misją jest przede wszystkim poszerzanie horyzontów muzycznych, otwieranie głów i układanie wiedzy. Dlatego w kwartalniku muzycznym M/I znalazło się miejsce zarówno dla muzyki etnicznej, folkowej, muzyki elektronicznej, eksperymentalnej i awangardowej, są nawet pewne mocniejsze akcenty - informują autorzy pisma. Każdy numer magazynu dedykowany będzie kilku głównym zagadnieniom, znajdą się w nim wywiady, fotoreportaże, sylwetki młodych twórców i recenzje.
Za projektem stoi grupa dziennikarzy piszących zarówno do prasy papierowej, jak i portali internetowych. Za działania redakcyjne odpowiada Dominika Węcławek (obecnie w „Fochu”, w przeszłości w „Życiu Warszawy”, „National Geographic Traveler”, „Ślizgu”, „Loopie”, „K Magu”, „Przekroju”), a za stronę wydawniczą Jakub Mikołajczyk, szef wydawnictwa Monotype Records. Pierwszą okładkę zaprojektował polski ilustrator i rysownik komiksowy Sebastian Skrobol, za szatę graficzną odpowiada Aleksandra Grunholz, projektantka i graficzka.
Twórcy „M/I”, aby wprowadzić tytuł na rynek potrzebują 24 tys. zł, które zamierzają zebrać w serwisie crowdfundingowym Polakpotrafi.pl do 4 września (obecnie na liczniku jest niemal 6,7 tys. zł). Kwota ta ma posłużyć na wydrukowanie dwóch pierwszych numerów magazynu oraz pokrycie kosztów wysyłki pisma do czytelników i nagród dla nich.
>>> „Secret Service” zebrał już 116 tys. zł od fanów na powrót na rynek
Dołącz do dyskusji: Kwartalnik muzyczny „M/I” potrzebuje 24 tys. zł na start