Land Rover z nową reklamą, w której nie ma samochodu (wideo)
Marka motoryzacyjna Land Rover rozpoczęła wizerunkową kampanię, w której promuje się nie pokazując w spocie samochodu. Przygotowała ją agencja Spark 44.
Głównym elementem kampanii jest trwający minutę spot pod hasłem "Where have you been" autorstwa agencji Spark 44, emitowany na YouTube, Facebooku i Twitterze.
Film ma formę jakby listu ze świata zewnętrznego do ludzi. Nawiązując do obecnych realiów związanych z pandemią wirusa COVID-19, film pokazuje puste, ale interesujące miejsca na świecie. W połączeniu z głosem lektora spot bardzo naturalnie prowadzi do marki, która według agencji może zabrać ludzi do wszystkich tych wspaniałych miejsc na świeżym powietrzu.
- Jest powód, dla którego nie ma w spocie pojazdu: „to nie jest reklama produktu” - mówi Sean Doyle, dyrektor kreatywny Spark44. - Jest to szczera wiadomość od marki, która rozumie, że ludzie czują się uwięzieni w domu i że ta blokada jest sprzeczna z ludzką naturą - dodaje. Mówi, że Land Rover zdaje sobie sprawę, że marzenia o przygodach i byciu na świeżym powietrzu są właśnie wstrzymane. - Mówimy po prostu ludziom:„ nie możemy się doczekać, aż wrócisz tutaj, do nas - mówi Doyle.
Podkreśla, że w filmie panuje optymizm, jakby ten moment miał nadejść wkrótce.
Kreację przygotowała agencja Spark 44.
Dołącz do dyskusji: Land Rover z nową reklamą, w której nie ma samochodu (wideo)