Leanpassion klientem d*fusion communication, Łukasz Kruczek ambasadorem marki
Firma doradcza Leanpassion rozpoczęła współpracę z agencją PR d*fusion communication. Obie firmy będą popularyzować autorską strategię Lean.
Strategia Lean koncentruje się na doskonaleniu pracy zespołów, poprawie efektywności procesów zarządzania oraz zaangażowaniu pracowników w budowanie przewagi konkurencyjnej. Ambasadorem planowanych kampanii będzie Łukasz Kruczek - trener polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Współpraca ma charakter długoterminowy.
Agencja d*fusion communication będzie wspierać Leanpassion w skutecznej komunikacji z otoczeniem oraz w budowaniu i umacnianiu pozytywnego wizerunku z wykorzystaniem narzędzi public relations, customer relations i digital. Agencja zajmie się współpracą z mediami, realizacją produkcji telewizyjnych, tworzeniem materiałów informacyjnych dla klientów, wsparciem wydarzeń specjalnych oraz rozwojem nowych koncepcji komunikacyjnych. Zespół obsługujący tworzy Łukasz Malczewski i Marta Młynarczykowska.
Partnerem marki Leanpassion jest Łukasz Kruczek, trener polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. W ramach współpracy m.in. wystąpi w roli eksperta podczas indywidualnych sesji treningowych dla kadry menedżerskiej polskich firm oraz weźmie udział w 10 filmach instruktażowych dotyczących Strategii Lean.
Dołącz do dyskusji: Leanpassion klientem d*fusion communication, Łukasz Kruczek ambasadorem marki