SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech Poznań ma nowego sponsora strategicznego

Firma bukmacherska Superbet została sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań.

Kontrakt sponsorski Superbet z Lechem Poznań zawarto na 3 lata. Jego wartości firmy nie ujawniają.

- Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego Klubu w Polsce - Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego. Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie - pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania Akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice - na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć - zapowiada Adam Lamentowicz, VP Superbet International.

Wsparcie także dla Akademii

Na podstawie umowy Superbet zadeklarował, że uruchomiony zostanie mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii udzielanego razem z kibicami Lecha. 10 proc. każdego pierwszego depozytu oraz 1 proc/ rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem "RAZEM" zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów futbolu trenujących w Akademii Lecha Poznań.

 - Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie, a także historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym. Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli Akademię - mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Żeby zachęcić kibiców Lecha do działania "Razem" i ułatwić decyzję o zakupie nowej koszulki Superbet przygotował specjalną promocję. Z aplikacją okazaną w sklepie kibica będzie można otrzymać 100 zł zniżki na jej zakup - pokryje ją Superbet. Promocja będzie obejmowała 3770 pierwszych sprzedanych koszulek. Regularna cena koszulki to 349 zł.

W premierę nowej koszulki i nowego sponsora Lecha Poznań włączyły się też znane osoby związane z Poznaniem. W spocie występują m.in. raper Peja, Michał Wiraszko - frontman poznańskiego zespołu "Muchy", Michał Doroszkiewicz - mistrz świata w cukiernictwie, Robert Karger - słynny poznański projektant mody oraz instagramerka sportowa i pracownica Lech TV - Julia Palko.

 

Dołącz do dyskusji: Lech Poznań ma nowego sponsora strategicznego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
Z tym najbardziej medialnym to chyba ktoś tu wprowadził sponsora w błąd 😆
odpowiedź