SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech Shandy reklamowany w wersji Dry Orange

Do sprzedaży trafiła nowy wariant piwa Lech Shandy (Kompnia Piwowarska) - Lech Shandy Dry Orange. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Afekt, i Q&A Consulting.

Lech Shandy Dry Orange to połączenie piwa Lech i pomarańczowej lemoniady w proporcjach pół na pół. Zawiera 2,6 proc. alkoholu i jest pozycjonowane jako alternatywa dla napojów gazowanych. Dostępny będzie w puszkach 440 ml i butelkach 500 ml tylko przez sezon letni. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design

To drugi wariant piwa Lech Shandy. Kompania Piwowarska jego wprowadzenie uzasadnia sukcesem podstawowej wersji Lecha Shandy, która była dostępna w ubiegłorocznym sezonie letnim. - Posiłkując się danymi z ubiegłego roku wiemy, że Polacy pokochali Shandy i są otwarci na piwne nowości, więc zależy nam na rozszerzeniu tej kategorii - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, brand PR manager Kompanii Piwowarskiej.

Lech Shandy Dry Orange jest wspierany kampanią reklamową podkreślającą walory smakowe tego piwa i zapewniane przez nie orzeźwienie. Akcja obejmuje telewizję, outdoor (reklamy niestandardowe), internet (m.in. social media) oraz punkty sprzedaży (materiały POSM). Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, działania w internecie realizuje agencja John Pitcher, a działania PR prowadzi Q&A Consulting.

Dołącz do dyskusji: Lech Shandy reklamowany w wersji Dry Orange

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl