„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2016 roku wyniosła 62 257 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,38 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 53 639 egz., wyższym o 18,83 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 690 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.
Największy spadek , wynoszący 43,87 proc. do 15 177 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 10.
ZKDP |
lipiec |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 943 |
62 257 |
62 257 |
59 935 |
55 398 |
55 398 |
12,38% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
53 639 |
53 639 |
70 000 |
45 138 |
45 138 |
18,83% |
Lego Nexo Knights |
59 672 |
43 690 |
43 690 |
- |
- |
- |
- |
Księżniczka |
53 300 |
41 670 |
41 670 |
55 000 |
38 028 |
38 028 |
9,58% |
Mój Kucyk Pony |
58 300 |
37 645 |
37 645 |
57 200 |
38 351 |
38 351 |
-1,84% |
Scooby - Doo! |
59 972 |
33 048 |
33 048 |
- |
- |
- |
- |
Lego Friends. Magazyn |
44 916 |
31 600 |
31 600 |
49 889 |
31 398 |
31 398 |
0,64% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 979 |
26 154 |
26 154 |
42 986 |
35 350 |
35 350 |
-26,01% |
Auta |
35 000 |
18 460 |
18 460 |
40 000 |
25 001 |
25 001 |
-26,16% |
Kubuś i Przyjaciele |
30 700 |
15 177 |
15 177 |
38 000 |
27 040 |
27 040 |
-43,87% |
W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Najwięcej, także i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 26,61 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 943 |
62 257 |
62 257 |
69 954 |
58 150 |
57 154 |
8,93% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
53 639 |
53 639 |
65 000 |
41 905 |
41 905 |
28,00% |
Lego Nexo Knights |
59 672 |
43 690 |
43 690 |
59 816 |
49 780 |
48 980 |
-10,80% |
Księżniczka |
53 300 |
41 670 |
41 670 |
52 000 |
38 241 |
38 241 |
8,97% |
Mój Kucyk Pony |
58 300 |
37 645 |
37 645 |
58 035 |
41 981 |
41 981 |
-10,33% |
Scooby - Doo! |
59 972 |
33 048 |
33 048 |
64 864 |
31 379 |
31 379 |
5,32% |
Lego Friends. Magazyn |
44 916 |
31 600 |
31 600 |
44 919 |
31 326 |
31 326 |
0,87% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 979 |
26 154 |
26 154 |
42 972 |
22 919 |
22 919 |
14,11% |
Auta |
35 000 |
18 460 |
18 460 |
35 000 |
21 672 |
21 672 |
-14,82% |
Kubuś i Przyjaciele |
30 700 |
15 177 |
15 177 |
33 000 |
20 679 |
20 679 |
-26,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”