„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w listopadzie 2015 roku wyniosła 63 674 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu ub.r.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 45 481 egz., wyższym o 3,54 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 423 egz., po spadku o 0,52 proc.
Na 9. miejscu znalazł się „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 63,95 proc. do 22 587 egz. Tytuł ten w listopadzie 2014 roku był 11 - ostatni.
Z kolei największy spadek, wynoszący 55,39 proc. do 13 707 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.
ZKDP | listopad | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 69 981 | 64 670 | 63 674 | - | - | - |
Lego. Legends of Chima | 59 961 | 45 481 | 45 481 | 59 760 | 44 375 | 43 927 |
Mój Kucyk Pony | 58 101 | 42 423 | 42 423 | 60 000 | 42 644 | 42 644 |
Scooby - Doo! | 69 569 | 39 421 | 38 335 | 74 961 | 44 610 | 44 610 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 945 | 32 884 | 32 884 | 44 957 | 28 215 | 28 215 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 32 544 | 32 544 | 67 000 | 27 373 | 27 373 |
Lego Friends. Magazyn | 44 837 | 29 286 | 29 286 | 49 796 | 31 724 | 31 724 |
Księżniczka | 55 200 | 24 012 | 24 012 | 53 000 | 38 710 | 38 710 |
Magazyn MiniMini | 39 783 | 22 587 | 22 587 | 39 983 | 13 777 | 13 777 |
Auta | 40 000 | 18 152 | 18 152 | 43 000 | 20 847 | 20 847 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 45 000 | 13 707 | 13 707 | 50 000 | 30 723 | 30 723 |
Kubuś i Przyjaciele | 36 000 | 12 024 | 12 024 | 39 000 | 18 472 | 18 472 |
W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 55,40 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago | 69 981 | 64 670 | 63 674 | 59 825 | 56 988 | 56 988 |
Lego. Legends of Chima | 59 961 | 45 481 | 45 481 | - | - | - |
Mój Kucyk Pony | 58 101 | 42 423 | 42 423 | 58 142 | 46 447 | 46 447 |
Scooby - Doo! | 69 569 | 39 421 | 38 335 | 69 849 | 31 755 | 30 309 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 945 | 32 884 | 32 884 | 42 971 | 30 091 | 30 091 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 32 544 | 32 544 | 68 000 | 45 727 | 45 727 |
Lego Friends. Magazyn | 44 837 | 29 286 | 29 286 | 44 859 | 37 408 | 37 408 |
Księżniczka | 55 200 | 24 012 | 24 012 | 55 200 | 40 047 | 40 047 |
Magazyn MiniMini | 39 783 | 22 587 | 22 587 | 39 817 | 22 935 | 22 935 |
Auta | 40 000 | 18 152 | 18 152 | 40 000 | 23 371 | 23 371 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 45 000 | 13 707 | 13 707 | 45 000 | 25 345 | 25 345 |
Kubuś i Przyjaciele | 36 000 | 12 024 | 12 024 | 40 000 | 26 959 | 26 959 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry