Leo Burnett będzie reklamować No-Spę w przyszłym roku
Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada, wystartuje w pierwszej połowie 2019 roku.
To pierwsze zlecenie, jakie Leo Burnett Warszawa zrealizuje dla firmy Sanofi, producenta leku No-Spa. Współpraca ma charakter projektowy i zaplanowana jest na cały 2019 rok..
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Leo Burnett Warszawa, gdyż zaproponowane przez agencję pomysły kreatywne i narzędzia umożliwiające ich realizację najlepiej adresują wszystkie potrzeby i cele naszego projektu. Wierzymy, że razem stworzymy absolutnie wyjątkową platformę komunikacji, która będzie punktem wyjścia do dyskusji społecznej na temat wagi relacji matka – córka – tak decyzję o wyborze Leo Burnett Warszawa komentuje Aleksandra Rybarska, senior brand manager Digestive Category w Sanofi Polska.
Ze strony agencji za projekt odpowiada Magdalena Niechwiej, account director. Za strategię odpowiada Adam Nowakowski, zastępca dyrektor zarządzającej i dyrektor strategii, kreacje przygotował zespół kreatywny pod kierownictwem Macieja Porębskiego, executive creative directora.
Od wielu lat kampanie reklamowe tego brandu przygotowuje i realizuje agencja Publicis Poland.
Obsługą mediową koncernu Sanofi zajmuje się na poziomie globalnym od ub.r. dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
Jednym z globalnych szefów tego koncernu jest od maja br. Polak – Przemek Dzierbicki.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett będzie reklamować No-Spę w przyszłym roku