Levi's iPodjarka na maxa
Już 25 września firma Levi's® rusza z kolejną akcję promocyjną
"Levi's® iPodjarka na maxa!" to szansa na wygranie bardzo atrakcyjnych nagród. Wystarczy odwiedzić jeden z 21 objętych promocją sklepów Levi's® i dokonać zakupów za conajmniej 100zł, by stać się posiadaczem płyty CD, iPoda mini lub komputera iBook.
Trzy kolejne weekendy na przełomie września i października (25-26.09, 2-3.10 i 9-10.10) to czas wyścigu o bardzo atrakcyjne nagrody. Wszyscy, których zakupy w wybranym sklepie Levi's® przekroczą 100zł zostaną obdarowani płytą CD. Przy zakupie powyżej 300zł nabywca otrzyma kupon z pytaniem konkursowym. Autorzy trzech najzabawniejszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni przenośnym komputerem iBook firmy Apple. Ten 12 calowy laptop posiada superszybki procesor PowerPC G4 i napęd combo (pozwala na odtwarzanie dvd i nagrywanie cd). Warunkiem odbioru wygranej jest przedstawienie dowodu zakupu (paragonu).
Dodatkowo w każdy weekend akcji "Levi's® iPodjarka na maxa!" trwać będzie rywalizacja o iPoda mini, najpopularniejszy odtwarzacz piosenek. iPod mini mieści do 1000 utworów i dostępny jest w kilku kolorach: srebrnym, złotym, zielonym, niebieskim oraz różowym. Liczy się wartość zakupu dokonanego przez uczestnika w jednym ze sklepów objętych akcją w dany weekend. W przypadku kilkakrotnych zakupów poszczególne wartości zostaną zsumowane. Najwyższe kwoty będzie można sprawdzić na specjalnej tablicy umieszczonej w widocznym miejscu w każdym ze sklepów. Poszczególne sklepy wyłonią swoich zwycięzców w każdą niedzielę.
"Levi's® iPodjarka na maxa!" obejmie w sumie 21 sklepów na terenie: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Śląska.
Do wzięcia udziału w akcji "Levi's® iPodjarka na maxa!" zachęcać będzie Radio Eska. Na antenie radia przez trzy tygodnie, od czwartku do niedzieli, wyemitowane zostaną spoty reklamujące akcję. Informacje o szczegółach "Levi's® iPodjarka na maxa!" oraz regulamin akcji znaleźć będzie można także na stronach internetowych.
"Działania marketingowe prowadzone zarówno w obszarze reklamy, jak i działań BTL mają na celu umocnienie wizerunku marki jako wyznaczającej trendy. Jest to kolejna akcja promocyjna w tym roku, skierowana do wszystkich poszukiwaczy nowości, nie tylko w modzie." - informuje Ewa Miżejewska product manager grupy wschodnioeuropejskiej.
Obsługą akcji zajmuje się agencja Brand Storm, z którą Levi's® współpracuje od początku 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Levi's iPodjarka na maxa