LG reklamuje 84-calowy telewizor Ultra High Definition (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition. Akcję przygotowały agencje HS Ad i Grey Group oraz dom mediowy Mindshare.
Reklamy 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition podkreślają, że zapewnia on niezwykłą ostrość obrazu - w rozdzielnośc8 mln pikseli (3840x2160), czyli cztery razy większej w porównaniu z obecnie używanymi matrycami telewizyjnymi Full HD. 30- i 15-sekundowe spoty są utrzymane w nowoczesnej, dynamicznej stylistyce.
Kampania - zaplanowana do końca maja - obejmuje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz kanały tematyczne TVP, Discovery i Atmediów (pakiet Adult). Reklamy przygotowała koreańska agencja HS Ad, ich adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Grey Group, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: LG reklamuje 84-calowy telewizor Ultra High Definition (wideo)