Licytacja reklam na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka
We wrześniu prowadzona będzie licytacja reklam, z której wpływyotrzyma Komitet Ochrony Praw Dziecka. Akcja obejmuje powierzchnie wtytułach prasowych Agory i Axel Springer.
Wszystkie zainteresowane firmy będą od 8 do 29 wrześnialicytować reklamy w czasopismach wydawanych przez Agorę ("Dziecko,"Poradnik Domowy", "Gazeta Wyborcza" i "Wysokie obcasy") i AxelSpringer ("Forbes"). Zwycięski reklamodawca będzie mógł umieścić nazakupionej przez siebie powierzchni logo Komitetu Ochrony PrawDziecka oraz informację o wsparciu jego działalności.
- Po sukcesie poprzednich licytacji zdecydowaliśmy się nakontynuację akcji, ponieważ aby skutecznie pomagać, musimy miećodpowiednie do potrzeb fundusze - uzasadnia Magdalena Stachowiak,szefowa zespołu projektów i promocji praw dziecka w KomitecieOchrony Praw Dziecka.
Licytacja będzie prowadzona na stronie www.kopd.pl, na której umieszczonezostaną szczegółowe informacje na temat powierzchni prasowychbiorących udział w akcji.
Dołącz do dyskusji: Licytacja reklam na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka