Lidl i Biedronka w nowych kampaniach dziękują swoim pracownikom (wideo)
Sieci sklepów Lidl Polska i Biedronka (Jeronimo Martins Polska) niemal równolegle rozpoczęły kampanie reklamowe, w których składają podziękowania swoim pracownikom.
Okazją do podziękowań są zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Lidl w kampanii „Jesteśmy wdzięczni” zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym. Kampania to podziękowanie za codzienne działania - uprzejmość, dbanie o bezpieczeństwo klientów oraz zaangażowanie. Kampania jest prowadzona wewnątrz firmy oraz zewnętrznie: w radiu, telewizji, internecie oraz w outdoorze.
- Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Kampania potrwa 3 tygodnie. Obejmie swoim zasięgiem radio, telewizję, internet oraz nośniki zewnętrzne.
"Za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników"
Biedronka z kolei w swojej kampanii podkreśla wdzięczność za wysiłek tysięcy kobiet i mężczyzn zatrudnionych w sieci, którzy działali dla wspólnego dobra, czy to pracując z domu, czy na „pierwszej linii frontu”, w sklepach.
- Jest dla nas jasne, że za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników. W czasach pełnych wyzwań i niepewności, ten wysiłek i jego wartość stały się jeszcze bardziej widoczne. Dziękujemy za to przede wszystkim poprzez wyjątkowe benefity dla zatrudnionych w naszej sieci. Mam nadzieję, że nowa kampania sprawi, że wysiłek naszych pracowników będzie widoczny dla klientów, a pracownicy naszej sieci zostaną odpowiednio uhonorowani. To oni sprawiają, że Biedronka jest ulubionym miejscem zakupów wszystkich Polaków - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.
Biedronka doceniła zaangażowanie pracowników już wcześniej, na początku pandemii. Sieć m.in.dwukrotnie przyznała zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych dodatkowe nagrody za dwa marcowe tygodnie pracy. Ich łączna wartość to 550 zł brutto, a w grudniu 2020 r. zarząd Jeronimo Martins Polska zdecydował, że ok. 60 tysięcy pracowników sieci na stanowiskach niemenedżerskich otrzyma rabaty na zakupy w placówkach Biedronka w wysokości do 1 tys. zł.
Do tego doszły przedświąteczne paczki – na pracowników czeka ponad 73 tys. zestawów prezentowych oraz wyższe niż w latach ubiegłych zasilenia kart przedpłaconych.
Kampania Biedronki potrwa do końca 2020 roku w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker, koncepcję spotu stworzyła agencja Duda Polska.
Podobne kampanie z podziękowaniami dla swoich pracowników sieci realizowały wiosną br., podczas lockdownu.
Dołącz do dyskusji: Lidl i Biedronka w nowych kampaniach dziękują swoim pracownikom (wideo)
W Biedrze, jak czytam, przynajmniej połączyli to z dodatkową kasą. Ciekawe jak w Lidlu.