SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl oficjalnym partnerem Euro 2024

Sieć sklepów Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.

Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024.

Lidl partnerem UEFA

Jako oficjalny partner Lidl wspiera europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024.

- Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników – mówi Jeroen Bal, członek zarządu divisional board customer Lidl International. – Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla - deklaruje Jeroen Bal.

- UEFA z dumą wita Lidla jako partnera programu rozgrywek eliminacyjnych oraz turnieju UEFA EURO 2024 – mówi dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein. - Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie, jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA.

Lidl ma 12 tysięcy sklepów w 31 krajach, w tym 30 w Europie.

Dołącz do dyskusji: Lidl oficjalnym partnerem Euro 2024

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No
Dlaczego w reklamach Lidla w Polsce są napisy po ukrainsku a w Czechach takich napisów nie ma?.Od tej pory nie robię zakupów w tym sklepie z szacunku dla zabitych na Wołyniu 4 osób z mojej rodziny.
odpowiedź
User
olo
Zawsze lidl źle się kojarzył, a teraz jako sponsor UEFA jeszcze gorzej. Niepolecam
odpowiedź