Link4 reklamuje „2 miesiące gratis” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę Link4 „2 miesiące gratis”. Akcję – obejmującą telewizję, internet i prasę – przygotowały agencja reklamowa Ogilvy i dom mediowy Starcom.
Prowadzona od 5 kwietnia kampania reklamowa Link4 wspiera promocję „2 miesiące gratis”, w ramach której kierowcy wykupujący w tej firmie ubezpieczenie OC oraz OC+AC dostają dwa miesiące gratis uwzględnione w cenie całorocznej składki za polisę. Podobna oferta – również wsparta działaniami reklamowymi – obowiązywała jesienią ubiegłego roku (więcej). Obecny przekaz jest spójny z nową identyfikacją Link4 (więcej) oraz utrzymany w konwencji ostatnich reklam tej firmy (więcej).
Akcja jest prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot jest w kanałach ogólnopolskich, takich jak TVP, TVN i Polsat, oraz tematycznych), internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2) oraz prasie (tytuły ogólnopolskie). Kreację kampanii – zaplanowanej na miesiąc – przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Link4 reklamuje „2 miesiące gratis” (wideo)