“Super Express” z nową szefową działu Gwiazdy. W planach kolejne formaty wideo
Stanowisko szefowej działu Gwiazdy w dzienniku „Super Express” (Time) objęła Longina Stempurska, która zastąpiła w tej roli Sławomira Kowalskiego. Jej zastępcami zostali Monika Tumińska i Bartosz Wojsa. Niebawem kolejni dziennikarze mają zacząć prowadzić programy wideo w serwisie se.pl.
- Jestem przekonany, że Longina Stempurska świetnie poradzi sobie z nowymi zadaniami. To doświadczona redaktorka z ogromną wiedzą w zakresie szeroko rozumianej rozrywki i show biznesu. Mamy ambitne plany związane z tym segmentem naszego serwisu, w tym stworzenie zupełnie nowych projektów. Będziemy też realizować kolejne formaty wideo - mówi Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „Super Express”.
- Cieszę się na nowe wyzwania, a będzie ich dużo. Kładziemy mocny nacisk na dwutorowe prowadzenie marki „Super Express” gdzie druk wspierany jest przez nowe technologie - mówi Longina Stempurska.
Dotąd Longina Stempurska piastowała stanowisko zastępcy kierownika działu showbiznesowego, z tytułem związana jest od 1997 roku. Na stanowisko szefowej działu Gwiazdy zastąpiła Sławomira Kowalskiego, który po 27 latach odszedł z “Super Expressu”.
Monika Tumińska z dziennikarstwem związana jest od 15 lat, z „Super Expressem” od ponad ośmiu. Przeprowadziła setki wywiadów z największymi polskimi gwiazdami. Jest gospodynią programu „Gwiazdy w Skolimowie”, który można oglądać na YouTube „Super Expressu”.
"Super Express" stawia na treści wideo
- Program Moniki „Gwiazdy w Skolimowie” okazał się ogromnym sukcesem. Niebawem inni dziennikarze działu showbiznesowego wystartują z nowymi autorskimi programami - dodaje Zasępa.
Bartosz Wojsa z tytułem związany jest od 2020 roku. Stanowisko zastępcy szefa działu Gwiazdy będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem wydawcy strony głównej se.pl.
W grudniu ub.r. „Super Express" pożegnał się z kilkudziesięcioma pracownikami, głównie z sekcji lokalnych portalu dziennika, m.in. ich szefową Sylwią Adamczyk. W lutym z "SE" odszedł z kolei Kamil Kacperczyk, szef treści wideo.
Sprzedaż wydania papierowego „Super Express” w trzecim kwartale 2022 roku wynosiła ponad 76 tys. egz. Portal se.pl notuje miesięcznie ok. 12 milionów realnych użytkowników.
Firma Time, która oprócz „Super Express” wydaje grupę czasopism oraz sprzedaje ofertę reklamową rozgłośni z Grupy Radiowej Time, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł.
Dołącz do dyskusji: “Super Express” z nową szefową działu Gwiazdy. W planach kolejne formaty wideo