„Logo" staniało o 3 zł i wspiera go kampania
Od lipcowego wydania, które ukazało się pod koniec czerwca br., miesięcznik „Logo” (Agora) kosztuje 4,90 zł, czyli 3 zł mniej niż dotąd. - Testujemy nową cenę - tłumaczy nam Urszula Szwed-Strych, rzeczniczka Agory.
Wydawca obniżając cenę zareagował na malejącą sprzedaż tytułu. Jak wynika z danych ZKDP, „Logo” na początku tego roku notowało największe spadki sprzedaży wśród pism męskich. W lutym br. jego sprzedaż ogółem wyniosła 36 494 egz., czyli o 23,87 proc. mniej niż rok wcześniej (więcej na ten temat), natomiast w marcu br. sprzedaż ogółem magazynu wynosiła 37 437 egz. po spadku o 22,03 proc. (dowiedz się więcej).
Lipcowe wydanie miesięcznika ma 124 strony (objętość "Logo" zwykle waha się od 116 do 132 stron). Numer wspiera kampania w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy, Radio TOK FM, Radio Eska Rock), w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro", czasopisma Agory oraz "Newsweek", "AutoŚwiat", "Przegląd Sportowy", "Komputer Świat", "Focus"), w internecie (Gazeta.pl, Wp.pl), w sieci kin Helios oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kreację przygotowała Agora, a media zaplanował Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Logo" staniało o 3 zł i wspiera go kampania