SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów do prania ubranek dziecięcych marki Lovela (Reckitt Benckiser). Promowana w niej jest nowa linia hipoalergiczna Lovela Family. Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.

Nowa linia Lovela Family to przebadane dermatologicznie, delikatne środki piorące niepodrażniające skóry, których formuła została wzbogacona o aktywne składniki skutecznie dopierające ubrania dzieci i dorosłych.

Grupą docelową są matki dzieci w wieku 1+, oraz mamy starszych dzieci i osoby borykające się z problemem wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii lub chorujące na AZS.

- Jak pokazują badania, z wrażliwością skóry mierzy się już co druga polska rodzina. 8 na 10 matek potwierdza, że w ich rodzinie jest co najmniej jedna osoba o wrażliwej skórze, a jako jeden z powodów podrażnień wymieniają użycie tradycyjnych środków piorących - mówi Weronika Dąbrowska, brand manager w firmie Reckitt Benckiser.

Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz internet.

Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Havas Warsaw.

Dołącz do dyskusji: Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl