Łowicz: Podróż za jeden dżem
Właśnie ruszyła kampania promocyjna dżemów Łowicz, którą dlawłaściciela marki, firmy Agros Nova, przygotowała agencja Euro RSCG4D. Akcja obejmuje 10 wariantów dżemów, zaopatrzonych w nowąpromocyjną etykietę i specjalną naklejkę na wieczku.
Dla konsumentów przygotowano nagrody, między innymi 35 wycieczeki 735 sprzętów AGD marki Tefal (gofrownice, opiekaczy i tostery).Codziennie (od poniedziałku do piątku) losowana jest jednawycieczka o wartości 10 000 zł oraz 21 sprzętów AGD. Aby wziąćudział w promocji należy kupić dżem Łowicz w promocyjnym opakowaniuoraz zarejestrować kod z naklejki na wieczku (wysyłając sms podnumer 71113 albo na www.dzemy.pl)
Kampania będzie realizowana za pośrednictwem ogólnopolskichstacji telewizyjnych, magazynów kolorowych, Internetu oraz RadiaZet. Na antenie tego ostatniego medium przez cały okres trwaniaakcji, od poniedziałku do piątku, między 10.00 a 11.00 prowadzonebędą rozmowy ze zwycięzcami. Dodatkowo w rozgłośni emitowane będąspoty promocyjne. Kampanie w mediach zrealizowała agencja DDB.
Specjalnie na czas akcji została przygotowana także stronainternetowa, www.dzemy.pl, naktórej zainteresowani znajdą szczegóły promocji i gadżety dościągnięcia na komputer.
Kampanię wspierają też działania BTL realizowane w miejscachsprzedaży, m. in. materiały POS oraz animacje w hiper- isupermarketach w największych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Łowicz: Podróż za jeden dżem