M jak Miłość - W jak Warzywko
Na najbliższe 24 odcinki popularnego serialu "M jak Miłość" zapraszać będzie marka Warzywko
Warzywko będzie towarzyszyć widzom przez 12 tygodni, w tym również podczas Świąt Wielkanocnych.
Decyzja o sponsorowaniu serialu podyktowana została analizą zainteresowań grupy docelowej produktu oraz możliwością wzmocnienie wizerunku Warzywka - przyprawy obecnej w każdej kuchni, poprzez pozytywne skojarzenia z popularnym serialem. Sponsoring serialu ma zwrócić uwagę konsumentów na funkcjonalne atuty produktu oraz zbudować emocjonalny - ciepły, rodzinny - wizerunek Warzywka. Sponsoring "M jak Miłość" jest jednym z etapów budowania silnej pozycji marki Warzywko w ekonomicznym segmencie przypraw uniwersalnych.
Działania ATL i BTL związane są z promocją nowej receptury produktu Warzywko.
Dołącz do dyskusji: M jak Miłość - W jak Warzywko