Madonna "chwali" się Radiem Zet
Madonna informuje fanów na całym świecie o swoim udziale w kampanii reklamowej Radia Zet
Na oficjalnej stronie internetowej Madonny pojawił się komunikat o kampanii Radia Zet z Madonną w roli głównej. We wtorek fani Madonny na całym świecie dowiedzieli się, że Madonna promuje Radio Zet. Wcześniej informacja ta pojawiała się na wszystkich kontynentach w doniesieniach agencyjnych, prasie, radiu, telewizji i na setkach stron internetowych. Teraz oficjalnie potwierdziła to sama Madonna - chwali się w informacji prasowej Radio Zet.
W tekście zamieszczonym na stronie Madonny obszernie została opisana kampania Radia Zet. Partnerującego Madonnie Zbigniewa Zamachowskiego określono jako czołowego polskiego aktora znanego na świecie z filmów Krzysztofa Kieślowskiego. Serwis przytacza także wypowiedzi prezesa Radia Zet Roberta Kozyry. "Madonna to bardzo silna światowa marka, a Radio ZET jest jedną z najlepszych marek w Polsce" - mówi Kozyra na stronie Madonny.
Kampania Radia ZET trwa od 13 września. Według nieoficjalnych informacji kosztowała 10 mln USD.
Dołącz do dyskusji: Madonna "chwali" się Radiem Zet