Magazyn sieci Royal Collection stał się bardziej lifestylowy
Agencja Concept Publishing Polska została nowym wydawcą pisma „Royal Magazine”, będącego półrocznikiem sieci salonów odzieżowych Royal Collection. Wraz z nowym wydawcą, tytuł zmienił szatę graficzną i formułę.
„Royal Magazine” został przekształcony z pisma o charakterze katalogowym, prezentującego ofertę sklepów sieci, w tytuł bardziej lifestylowy, w którym znaleźć można artykuły poświęcone stylowi życia, modzie, psychologii czy sztuce. Wśród autorów, którzy zaczęli pisać dla półrocznika, znaleźli się: Maciej Stuhr, Katarzyna Herman, Agnieszka Lasota, Wojciech Fibak oraz Magda Gessler. Objętość magazynu wynosi 164 strony.
Pierwszy numer „Royal Magazine” wydany przez CCP pojawił się w salonach Royal Collection na początku grudnia br. w nakładzie 17 tys. egz. Pismo dodawane jest do każdego zakupu. Dodatkowo otrzymują je posiadacze kart stałego klienta sieci.
Poprzednim wydawcą tytułu była spółka Valkea Media.
Dołącz do dyskusji: Magazyn sieci Royal Collection stał się bardziej lifestylowy