SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę

We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”.

Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe magazynów były we wrześniu wyższe niż rok wcześniej o 9,4 proc. - licząc bez autopromocji, a o 10,5 proc. - licząc z autopromocją. Wydatki na autopromocję wzrosły w skali roku o 22,3 proc.

Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam aż o 104,5 proc. więcej niż we wrześniu ub.r. Przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) wzrosły w skali roku o 50,5 proc., a wpływy trzech kolejnych magazynów o ok. 30 proc.: „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) o 31,3 proc., „Vivy!” (Edipresse Polska) o 30,3 proc., a „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) o 29,2 proc. „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił na reklamach o 20,6 proc. więcej niż rok wcześniej, a „Claudia” (G+J Polska) - o 2,3 proc. więcej.

>>> Rekordowa sprzedaż „Uważam Rze” - ranking tygodników opinii

Jako jedyne magazyny z czołówki spadki wpływów reklamowych w skali roku zanotowały „Polityka” i „Przyjaciółka”. Ten pierwszy tytuł zarobił 5,5 proc. mniej z reklam, a ten drugi - 13,7 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 IX.2011IX.2010
Newsweek Polska13 241 980 zł10 081 833 zł
Wprost12 825 300 zł8 518 441 zł
Viva!11 644 946 zł8 936 845 zł
Tele Tydzień8 685 948 zł7 199 640 zł
Polityka7 404 500 zł7 830 626 zł
Twój Styl5 998 810 zł4 644 055 zł
Claudia4 509 168 zł4 406 284 zł
Przyjaciółka4 401 640 zł5 102 365 zł
Show4 118 957 zł2 016 058 zł
Tele Program4 039 835 zł3 151 211 zł
monitorowane tytuły razem218 253 504 zł199 451 689 zł
 
monitorowane tytuły razem - z autopromocją240 605 686 zł217 726 639 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja22 352 182 zł18 274 950 zł


 

Dołącz do dyskusji: Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lara
Autor TW...To mowi samo za siebie...Polowa tytulow w zestawieniu jakims dziwnym trafem z portfolio BAUER - a tymczasem wpywy z reklam rosna nie tylko im - sa duzo lepsi kolego TW...
odpowiedź
User
Wers
Aaa to dlatego Tomek Lis tak wchodzi w tyłek Donkowi i spółce. Reklamy od państwowych spółek to jest jego nowy program ideowy...
odpowiedź
User
Analityk
Wy chyba Wprost nie czytacie, że takie pierdoły opowiadacie! Po prostu Wprost stał się lepszą gazetą i tyle. Dlatego ma reklamy. Dla zaznaczenie- nie pracuję tam, a przyszłosć tej gazety ani mnie grzeje, ani ziębi, ale bądźmy obiektywni.
odpowiedź