Maj 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
W maju 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet były "Dobre Rady" (HachetteFilipacchi Burda Polska).
Wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wyniosła 449 309 egz.- to 13,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.
Na drugim miejscu znalazł się "Poradnik Domowy" (Agora SA) - 435397 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Olivia" (Axel SpringerPolska), która sprzedała się w liczbie 365 693 egz. (spadek o 21,7proc.).
maj | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 449309 | 397307 |
Poradnik Domowy | 435397 | 408008 |
Olivia | 365693 | 466861 |
Claudia | 362707 | 390848 |
Świat Kobiety | 348531 | 440099 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik"Olivia".
2007 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 449309 | 462284 |
Poradnik Domowy | 435397 | 463955 |
Olivia | 365693 | 289539 |
Claudia | 362707 | 412990 |
Świat Kobiety | 348531 | 421749 |
Dołącz do dyskusji: Maj 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze