SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maj 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

W maju 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet były "Dobre Rady" (HachetteFilipacchi Burda Polska).

Wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wyniosła 449 309 egz.- to 13,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się "Poradnik Domowy" (Agora SA) - 435397 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Olivia" (Axel SpringerPolska), która sprzedała się w liczbie 365 693 egz. (spadek o 21,7proc.).

maj

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Dobre Rady449309397307
Poradnik Domowy435397408008
Olivia365693466861
Claudia362707390848
Świat Kobiety348531440099


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik"Olivia".

2007

majkwiecień
ZKDPSprzedaż ogólem
Dobre Rady449309462284
Poradnik Domowy435397463955
Olivia365693289539
Claudia362707412990
Świat Kobiety348531421749

Dołącz do dyskusji: Maj 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl